Dekodovanie UARTu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Únor 19 16:10:18 CET 2014

Dobry den,

chcel by som sa spytat tunajsich odbornikov na telekomunikacie, na
nasledujuci problem. Mam vystup serioveho portu, kde je frekvencia
zakladneho generatora mimo povolenej tolerancie +-5%. Chcel by som sa
spytat, ci by bolo vhodne na dekodovanie takejto digitalnej sekvencie
pouzit nejaky algoritmus pre recovery hodin a dat. To je prva cast otazky a
druha je, ci by ste mi nemohli dat nejaky link na nazorne vysvetlenie toho
algoritmu. Google hodi kopec odkazov, ale nic nie je dostatocne jednoduche
a nazorne, bud to je sialena teoria alebo dostatocne neprehladna zmes
informacii a obrazkov. Mne je tato oblast neznama, pretoze mam iny odbor,
ale chcel by som si to dostudovat a trochu poexperimentovat. Vopred dakujem
za odpovede.

A.