STM32 Nucleo

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Únor 18 20:03:35 CET 2014

Ber to tak, že úplnej blbec jako já, který se do svých 45 programovat nenaučil, si koupi Arduino, k tomu čidla po 1-3$, a splácá si z toho za pár minut zařízení, které potřebuje. Nejdřív jsem koupil UNO, a postavil z něho novou meteostanici. Stará uměla jenom teplotu a vlhkost. Chtěl jsem ještě tlak, a to se mi nepovedlo zkalibrovat. Na Arduinu to bylo hotové za chvíli. Koupil jsem si Ještě MEGA, a spoustu čidel na hraní. Když jsem zjistil, že je to v podstatě celkem použitelné, tak jsem nakoupil po 2,5$ PRO Mini, a stavím z toho pro děti hračky, a cpu to všude možně :-) A nemusím v podstatě umět programovat, protože všechno si najdu na internetu. Jediné, co mi vadí je, že hardvarově to vymýšlel úplný debil, protože to nejde nacpat na bastldesky. Uno a Mega má jeden konektor posunutý, Pro Mini má mimo I2C a boční konektor, atd. Tohle celkem nechápu.
--
Ales Filip