Re: Stará zařízení a nové normy

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 18 11:31:26 CET 2014

 18.2.2014, 11:20:43

Technicke normy jsou nepovinne, pouze doporucene. Je pravdou, ze treba
v pripade noveho baraku je ona nepovinnost znacne velky eufemismus,
ale formalne vzato, jsou nepovinne. Na rozdil od zakonu, ktere povinne
jsou. A taky tam najdede pekne prasarny. To vite, ze dle platnych cz
zakonu, jsou kamna na drevo vyhrazene zarizeni ktere smi instalovat
jen osoba opravnena, tj vlastnici specialni bumazku od ministerstva
prumyslu ?
Kam se na to hrabe nejaka prodluzka a 50-tka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz