Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Únor 18 00:10:59 CET 2014

Sasa si si ista, ze recovery partition ma byt zhodna so systemovou
(primarna/aktivna)?

"Ta 10 GB je primární a nastavená jako aktivní. Druhá je
jako logical. Do té první jsem nahrála soubory, které se mi podařilo
stáhnout. Měl by to být obsah té recovery partition, ale problém je v
tom, že počítač nechce naběhnout."

Ja nie. Na firemnom HP je to samostatna skryta particia, Acer to moze mat
inak.

https://www.google.sk/search?hl=sk&q=vytvorenie+recovery+partition&meta=
Robo

----- Original Message -----
From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 17, 2014 9:56 PM
Subject: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Hezký večer,

     brašule mi donesl počítač Acer Aspire One. Na disku nebyla Recovery
partition, takže jsem disk úplně zbourala a vytvořila dvě partition: 10
GB a 139 GB.  Ta 10 GB je primární a nastavená jako aktivní. Druhá je
jako logical. Do té první jsem nahrála soubory, které se mi podařilo
stáhnout. Měl by to být obsah té recovery partition, ale problém je v
tom, že počítač nechce naběhnout.

     Když zkouším mačkat Alt+F10 tak se počítač o něco snaží a pak
napíše, že nenachází NTDLR. Pokud zkratku nemačkám, tak to vypíše
okamžitě. Když jsem NTDLR přehrála ze svého počítače, tak se notebook
úplně zbláznil a začal se dokola resetovat.

     Je jedno, jestli je 10GB partition formátovaná jako FAT32 nebo
NTFS, chová se to pořád stejně.

     Napadá někoho prosím, jak obnovit tu záchrannou partition? Určitě
něco dělám špatně, jen nevím co. Postup, které jsem několikrát udělala a
právě popsala jsem dostala jako ověřený a fungující. Nemám důvod tomu
nevěřit, ale moje počítače jsou jiného názoru.

     Saša Svobodová