Re: Recovery partition pro Acer Aspire One na druhý pokus

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Únor 17 22:38:24 CET 2014

Tam 100% chybí zavaděč, případně ta recovery byla na jinou velikost,
pokud by to bylo u windowsů tak by mělo stačit dát fdisk /mbr při najetí z

origo cd, jenže tady ten zavaděč může být všelijaký buď mrknout jestli tam

kde se sehnala ta recovery není nějaká utilita, případně obraz prvního
sektoru

nebo i víc sektorů na začátku, ale muselo by se to vykombinovat s rozdělením

disku,který by se tam dal v  nějakém diskeditoru loupnout, ale je to jen

takový nástřel, třeba to je vše jinak.

Zdeněk Aster