Senzor vzdalenosti v prostoru

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Únor 13 09:00:02 CET 2014

Koksarenska bateria a snimanie jej "vozikov"...
;-)))

nakoniec to rieslili ako kalibraciu na nejaky nulovy bod na jednej
strane pojazdu a snimanie z pojazdu ( od kolies pojazdu ) s pravidelnou
rekalibraciou/nastavenim nuly v nejakych casovych intervaloch.

Kolajnice boli take krive, ze laser lietal na tej vzdialenoisti o
desiatky metrov, zameriavanie na konstantny bod ako mierenie tankovej
hlavne pri pohybe v terene nepredstavitelne draha a nedostupna
technologia ( v tom case ). Motory boli na vozikoch, vyhodnocovanie
muselo byt tiez na vozikoch...
Radio bolo na dany ucel pomale - vyhodnotenie trvalo dlhsie, ako
pozadovana presnost pozicie. + v tomto pripade obrovska zotrvacnost
"vozikov", z dovodu ich hmotnosti v rade desiatok az stovak ton.

Ale toto riesenie som videl/pripomienkoval uz cca pred 17 rokmi.
V danych podmienkach (uholny prach, ziara koksu, koksarenske plyny, ...
) sa ukazalo ako najspolahlivejsie.

Dodo