Senzor vzdalenosti v prostoru

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Únor 13 08:18:02 CET 2014

Dekuji vsem za prehled prostoroveho snimani.
Ale vsichni jste se zamerili na ten prostor, prestoze jsem na zacatku
napsal, ze to mela byt demonstrace. Cidlo meri JEN vzdalenost od
zakladny. Predstavte si zelezobetonovou chodbu/stolu o delce napr. 200m,
ve ktere pojizdi nejaka technologie, o ktere je potreba vedet jeji
pozici. Vnejsi vlivy ruzne dle aplikace-zelezne konstrukce okolo,
vlhkost, prach vybusny/nevybusny, plyny totez, hluk, el. rušení, blbci
v obsluze.
Optika, laser, ultrazvuk, lanko, linearni IRC, RFID jsou jiz zavrzene
technologie.
Prozatim jediny zpusob mne napada radiovy prenos a mereni casove odezvy.
Budu patrat dal.

JURP