Kurvítka nonplusultra

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Únor 12 23:28:39 CET 2014

Nechutným zastavováním ploten netrpí je WD :-)
Mě pomohlo tohle

hdparm -B254 -S230 /dev/sda

-B255 (jak by si člověk myslel) nepomáhalo; vlastně je to nastavení které bylo.

ced

Ale musí se to zadávat i po probuzení a se zpožděním páč to zase nějaký rádobyšetrný skript vrátí (nebo je to defalut
disku, nestudoval jsem)