Napln do UZ mycky?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Středa Únor 12 17:30:58 CET 2014

Podle me IPA nemuze vadit, umyvaji se tim desky v hodne firmach.

Pak jsou "specialni" cistidla, muzete se podivat co obsahuji

http://www.pbt.cz/produkty/spotrebni-materialy/materialy-pro-cisteni/materialy-pro-cisteni-dps?dodavatel_name=zestron&dodavatel_id=36/

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: 12. února 2014 17:29
To: HW-news
Subject: Re: Napln do UZ mycky?

Taky jsem zvedavy na odpoved.
Ja pouzivam na umyti toho nejvetsiho bordelu taky bezny technicky lih, ale zaverecne myti pak udelam v izopropylu.
Mimo jine i proto, ze po koupeli v tom etanolu mi na desce, osazovane do pasty, zustane takovy bily povlak. Fluxy pro rucni pajeni cinem to nedelaji, dela to jen ten flux z pasty (olovnata Koki).

PL