Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Únor 9 15:54:44 CET 2014

Ahoj,
zverejnime vsetko. Dohodol som sa s p. Kellnerom a napiseme clanok do
Praktickej elektroniky, so vsetkymi zdrojakmi. Navrh dosky bude od
vitaza kategorie A.
Zadanie programovania bolo take aby to za dve hodiny stihli
naprogramovat. Na shielde je potenciometer, teplomer, ledky, tlacitka,
displej a pipak. Mali citat a zobrazovat veliciny na displeji, s
formatovanim textu, prepinat mody tlacitkami.
b.

za tento postreh ti zaplatim pivo na buducej listovici a mozete nam
buduci rok prispiet do rozpoctu :-)