Re: OT - Google a Streetview v Německu a Rakousku

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Únor 9 11:36:01 CET 2014

> Řekl bych, že to poznáte, až vás vykradou, protože si zloději
> přes internet vytipovali právě váš dům,

Barák na Streetview máme, ale pochybuju, že si ten týpek předem
zjišťoval na internetu, zda máme měděné nebo železné okapové roury :-)
Spíš se procházel s kárkou a koukal kolem :-)

> nebo až Vás husa v pracovní agentuře nevezme do zaměstnání, protože
> dům, ve kterém bydlíte, neodpovídá cílovému millieu.

To mě nenapadlo. To se opravdu děje?

> A to nemluvím např o tom, že kamera od Googlu je ve výši, kdy může „koukat
> přes plot,“ kam normální okolojdoucí nevidí; nebo že lidé a auta jsou
> i přes rozmazané tváře a SPZky i tak rozpoznatelní...

Abychom nakonec nedokonvergovali k islámskému zákazu zobrazování
živých bytostí :-) Když někdo vyfotí na ulici můj ksicht nebo mé RZ
mého auta, tak jen zaznamenal informaci kterou jsem veřejnosti nabídl
volně k shlédnutí. Možná bych brblal, kdyby mě vyfotil a tu fotku za
spoustu pěnez prodal právě proto, že jsem na ni já, ale to myslím
zrovna moc nehrozí :-)

> Je smutné vidět, kolik takových vovcí, kteří se dobrovolně nechávají
> připravit o své soukromí, existuje..

Útoky na soukromí nepodceňuju, ale tohle bych za ně zrovna
nepovažoval.

Aleš Procháska