Jedovate svetlo LED?

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Neděle Únor 9 08:36:40 CET 2014

Ono bude zalezet na tom co to je za LED. Vzdyt i bile led pouzivame pro vytvrzovani PCB tj. maji dostatek UV slozky. LED jsou silne nevyvazene hlavne pokud nezname puvod .... .

Osobne se mi vubec LED svetlo nezda byt zdrave. Jsou LED monitory u kterych vnimam blbe svetlo a boli me z nich hlava. Stejne tak vnimam CRT, poznam je a nemyslim tim ocima.

Ja jsem presel na zarovky, ktere tu jsou dost dlouho .... i kdyz taky uplne zdrave nebudou .... . Ono EU, ekonomika nezmeni zakony prirody.

Jirka