Material na rezonancni trafa ?

Úterý Únor 4 21:35:49 CET 2014

Prolezl jsem co se dalo, nejake teoreticky pouzitelne materialy i nasel,
ale jejich realna dostupnost v nevagonovem mnozstvi se limitne blizi 0.
Po zvazeni vsech realnych moznosti jsem skoncil u ferritu s vzduchovou
mezerou.
Presneji u hrnkoveho jadra P2616
http://www.semic.cz/_obchody/semic.obchodak.net/prilohy/0-rm6v8p1se1508-ep.pdf
Pokud ma jadro 0,83mm vzduchovou mezeru je AL=160nH/Z^2 a teplotni drift
vice nez vyborny.
Nevim si pro zmenu rady s jinymi drobnostmi.
Jak se podobne rezonancni trafo mota?
Zda primar pres sekundar po cele plose civky  nebo naopak?
Pripadne zda  primar a sekundar samostatne vedle sebe?
Dalsi zahadou mi je montaz, Predpokladam, ze predrazeny platovy sroub z
nabidky Semicu nelze pouzit pro pridelani na DPS a kovovy pro zmenu ovlivni
parametry vzduchove mezery. Jak se to pridelava na DPS?

http://www.semic.cz/cz-kategorie_260-1-smd.html?filtry%5Bpocet_na_stranu%5D=10&filtry%5Border%5D=z.poradi&filtry%5Bparametry%5D%5B21%5D%5B0%5D=core+P26++++

Dekuji
M.