Material na rezonancni trafa ?

Neděle Únor 2 18:49:25 CET 2014

Tezko rici, faktem je, ze to je na tvaru pulsu videt i pouhym okem, s 77
jsem poznal posun teploty o 10C.
Ono to na prvni pohled vypada jednoduse, ale jak se rika dabel je v
detailech, vitr neni ciste laminarni proudeni, kazda turbulence at jiz
vznikla na konstrukci anemometru nebo prirozena je v prijatem signalu
videt, To same teplota a vlhkost, oni se sice pri mereni v obou smerech
vyrusi,ale pritom maji vliv na tvar pulsu. No a kdyz si predstavite, ze z
toho "bordelu" znate 25 bodu a mate z toho vytahnoput presne nejakou
casovou informaci.. tak se podle meho hodi kdyz na te halde balastu je o
trochu mene promennych.
Jak jsem zjistil z odkazu na aktualizovane stranky Hardiho,i i on resil
problem s TC trafa ...