GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Únor 4 07:12:46 CET 2014

On Mon, Feb 03, 2014 at 03:22:02PM +0100, Pavel Kadečka wrote:
> Zloděj je člověk, který vám z kapsy bere peníze a nedává za to žádnou
> protihodnotu.
> Prodavač je člověk, kterému ty peníze dáváte dobrovolně a on vám za to něco
> dá, obvykle nějaké zboží.
> Proto já neuznávám pojem "zlodějská cena". Cena může být vysoká, vyšší než
> u konkurence, ale podle mě nemůže být zlodějská.

Jenže tady jde o případ, kdy se prodejce snaží psychologickými triky
od zákazníka vylákat víc peněz, než „je normální.“
Takže z morálního hlediska to arci krádež není, ale podvod ano.
(Zákazník byl uveden v omyl). To, že je to legální, na tom nic nemění.

P.T.