GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 3 19:14:22 CET 2014

Nesouhlasim,  nedavny priklad:
Shanim specialni dil - modul do mericiho pristoje.  Vyrobce primo dil
nedodava - jen specializovanym servisum. Cena dilu v prepoctu 600kc, ale
proste neni sance od vyrobce. Zastoupeni v SRN - dil dodaji ( cena cca
1000 kč v prepoctu ) ale dil neposilaji, je nutny osobni odber. Sice to
moc nechapu, ale zkousel jsem komunikovat - prez osobni odber proste
nejede vlak.  Zastoupeni v CZ - dil dodaji, klidne poslou, cena 12000
kč.   Když jsem s nima mluvil a ptal se , proc je to tak drahe, dostal
jsem odpoved, ze pokud se mi to nelibi , at si koupim jinde.
Proste vi, ze s tim je problem, tak to hezky natahli. Nakonec to tu asi
koupim, ale beru to jako perfektni priklad "zlodejske ceny"
Je to k vzteku, ale nic s tim neudelam :-(
JaKub