Napětí na L-iION baterii

Pondělí Únor 3 21:16:49 CET 2014

Hezký večer,

	měřením jsem zjistila, že generátor při svícení dodává do baterie cca
150 mA ale při zhasnutých LEDkách je to už cca 250 mA a při rychlejším
točení kličkou je to přes 440 mA, ale to už je na klice docela cítit.

	Takže to vypadá, že výrobce je pěkný rošťák, že něco takové dává
dohromady, ačkoli uvnitř svítilny je místa hodně. Ach jo.

	Díky za všechny podněty.

	Saša Svobodová