GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Pondělí Únor 3 15:22:02 CET 2014

Zloděj je člověk, který vám z kapsy bere peníze a nedává za to žádnou
protihodnotu.
Prodavač je člověk, kterému ty peníze dáváte dobrovolně a on vám za to něco
dá, obvykle nějaké zboží.
Proto já neuznávám pojem "zlodějská cena". Cena může být vysoká, vyšší než
u konkurence, ale podle mě nemůže být zlodějská.
Snad jedině když vám obchodník něco nakuká, vy si od něj koupíte a pak se
ukáže, že ten výrobek nesplňuje deklarované parametry nebo rovnou je to
předražený šmejd, pak se dá mluvit o zlodějně. Ale to ty hodinky snad
nejsou.

Jistě, pokud výrobce nebo prodejce nasadí špatnou slevovou politiku, může
na tom být ve finálu škodný. To je ale na něm, aby se to naučil tak, aby
maximalizoval svůj zisk. Možná je pravda, co píšete, ale praxe ukazuje, že
jsou pořád nějaké slevy a nějaké akce, proto nám ty supermarkety pořád
posílají nějaký barevný denní tisk ;)

P.K.