Spotřeba Arduina.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Únor 2 22:46:53 CET 2014

S tím počítám. Ještě nemám vybraný modem. Líbí se mi ten modul od Flajzara:
http://www.flajzar.cz/zabezpecovaci-technika-gsm/univerzalni-gsm-komunikacni-modul-ugm1.htm
akorát má psané napájení do 12V a není tam vidět, co používá za
stabilizátor. Takže co vydrží, netuším.
Další volbou asi bude něco se SIM900, nějaký breakout board.

Martin Hanek