Spotřeba Arduina.

Neděle Únor 2 22:35:44 CET 2014

Proc ne, tam asi navic fakt nic neni.
Ale budete muset vyresit napajeni, urcite bude potreba aspon spinany
stabilizator z palubni site na tech 5V, ty bezne osazovane stabilizatory
maji dost nizke max. vstupni napeti a drsnejsi spicky by ho mohly odrovnat.
GSM modul zas bude potrebovat spickove dost velky proud, to bude potreba
nejak vymyslet a k tomu aby to melo malou klidovou spotrebu.