Napětí na L-iION baterii

Neděle Únor 2 20:16:29 CET 2014

Hezký večer,

	stála kolem třech stovek, přesně už to nevím. Jen nevím, jestli to
nebyly skoro čtyři, ale to je teďka už jedno. Ona to není cetka, je dost
bytelná a svítí opravdu hezky na to, co od ní potřebuji.

	K vidění je třeba tu www.youtube.com/watch?v=C8L1uShQxyI‎ ale není tam
vidět, jak ji ten pacholek rozebírá, jen celá a pak střih a už je
rozebraná. Přitom není na šrot, ta svítilna, takže to nějak jde.

	Zjistila jsem měřením, že napětí na samotném akumulátoru klesá samo od
sebe i když je odpojený, takže je asi téměř po smrti. Je otázkou, proč a
jestli, když koupím nový akumulátor, se nebude situace opakovat.
Ampérmetr zapojený mezi akumulátor a svítilnu neukazuje žádný klidový
proud, takže svítila bude asi v pořádku.

	Saša Svobodová