Material na rezonancni trafa ?

Neděle Únor 2 01:15:12 CET 2014

Pokud to má být trafo, tak určitě né železoprach. To jádro má po celém
obvodu "rozptýlenou" vzduchovou mezeru a pokud nemáte obě vinutí po
celém obvodu, bude tam mezi primárem a sekundárem dost omezená vazba -
bude to mít velkou rozptylovou indukčnost. Pokud vám vadí teplotní
závislost, co udělat měnič jako samokmitající? Frekvence by se
přizpůsobila indukčnosti trafa.
Anděl