[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 31 17:49:00 CET 2014

To zavisi od velkosti int. Ak je viac ako 32 bitov, oba pripady su ekvivalentne, ak menej alebo rovne, obidva su nedefinovane, takze prekladac ma plne pravo vygenerovat lubovolny kod, ktory moze trebars aj spadnut. Rad by som, ale nemam teraz moznost citovat z normy.

Akurat ze gcc sa bude v prvom pripade snazit vygenerovat nejaky kod, co moze dopadnut vselijako v zavoslosti od konkretneho procesora; v druhom tam asi da v ramci jednoduchosti asi 0xFFFFFFFF, t.j. akoby shift ani nenastal; ale moze to byt lubovolne inak.

wek