[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Prosinec 31 15:19:06 CET 2014

To se dá taky obejít, pokud si oddělíte platformně závislou vrstvu do
extra modulů, lze se vhodnou adresářovou strukturou a makefile obejít
bez preprocesoru i v C. Je to sice víc práce, ale je to přehlednější.

C/C++ je příznivější pro psaní na MCU, protože existují knihovny,
příklady, zkušenosti. To ještě chvíli potrvá. Ale určitě se najde něco
nového. Všimněte si, že dnes málokdo používá Basic nebo Forth i když
před pár lety to používal kdekdo. I když ten Forth je asi trochu mimo
mísu. Ale za socíku se o něm docela vážně uvažovalo.

Dneska je bohužel trend aby programátor nemusel moc přemýšlet a
překladač udělal všechno pokud možno za něj. Takže se spíš můžeme těšit
na nějakou tu javu nebo python atd. dokud někdo nevymyslí něco ještě
méně vhodného.

Mrazík