Pojistny ventil k bojleru 6 bar 3/4 - kde dnes v Praze sehnat?

Středa Prosinec 31 13:48:19 CET 2014

Je to tak, bojler je u země a odpadní trubka vede pod stropem (nízkým
stropem, tak dva metry).

Barák není náš, jsme tu v nájmu, takže případné úpravy by musely projít
přes majitelku.

Ještě mě napadá jedno jednoduché řešení - ta trubka z ventilu by se
připojila přímo do té odpadní, voda by se tam dostala tlakem a nehrozilo
by, že to bude cákat někam jinam.

P.K.