Re: Náhodné podepsané 512-bit číslo od NIST každou minutu

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Prosinec 31 11:08:47 CET 2014

 31.12.2014, 11:01:39

Je sice hezke, ze mame takto jednoduchy prostredek, k prokazani, ze
zprava nebyla odeslana drive nez v predmetny cas (zda mohla ci nemohla
byt odeslana drive, to nijak neresi), ale nejak mi unika, k cemu je to
dobre. V praxi jsem se zatim setkal jen s pripady, kdy bylo potreba
prokazovat, ze neco bylo odeslano, NEJPOZDEJ v predmetny cas, napr.
danove priznani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz