opět ESP8266

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Prosinec 29 10:41:32 CET 2014

Zdravím,

provádím to tak, že pálím jednotlivé části fw (boot, user1, User2, ..) a
vždy mezi tím musím udělat reset modulu - jinak nechce pokračovat.
Následně po vypálení všech částí , udělám opět reset modulu - vypnutím
napájení.
A po zapnutí vidím na všech rychlostech jen rozsypaný čaj.
Po zapnutí se vždy vygeneruje stejná porce rozsypaného čaje, tj skutečně
modul po zapnutí posílá nějaké konkrétní stejná data, jen jinou
rychlostí než já čekám.

Můžete mi prosím poslat ten osvědčený FW 0.9.2.2?

Děkuji

Petr