opět ESP8266

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pondělí Prosinec 29 10:34:39 CET 2014

Jedna verzia firmware mala este 75.000 baud, po resete sa vsak uz
baudrate neprepina, takze by ste mali vidiet aj ten povodny caj v
aktualnej komunikacnej rychlosti. Ja mam vsade verziu 0.9.2.2 a nezistil
som nejaky problem, tak ho uz nemenim. Akurat sa mi paci firmware s LUA
skriptovanim, moze to potom bezat aj bez toho nadriadeneho procesora.
Ked budete chciet niektoru verziu, co uz nieje nikde vystavena, hodim
niekde cely moj archivovany balik...

Jaro