svine kondenzatory...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 28 18:00:17 CET 2014

Kondenzatory boli prvy podozrivy, vymenil som ich a funguje to. Keby sme
boli na pode jednej nemenovanej univerzity urcite by sa na tom dalo
stravit aspon pol roka a vysledok by boli minimalne 4 papiere na
medzinarodnej konferencii. Kedze maju minimalne 30 rokov tak ich vyhodim
a dalej ma to nezaujima :-)

b.