DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Sobota Prosinec 27 19:25:15 CET 2014

USB-LPT prevodniky snad nejsou bit2bit kompatibilni, ale umi jen
protokoly pro tiskarny, ne? Cili nepouzitelne. Asi je to teda spis
problem ovladace, mozna nejaka moznost existuje, ale rychlost zmen na
portu bude z principu spatna.