DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Prosinec 27 17:27:04 CET 2014

Přiznám se, že jsem též uživatel Formicy jako kolega a prostě se mu nedivím,
že se ji drží. Já několikrát zkoušel dělat něco v KiCadu, ale jak něco
člověk umí

tak je strašná průda, přejít na něco v čem jsem asi 10x pomalejší a spousty
věcí

neumím přijít jak udělat......

Jinak se mi samozřejmě KiCad taky moc libí...

Zdeněk Aster