nalepky na pristroje

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 23 19:20:42 CET 2014

 23.12.2014, 19:05:54

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Zahradnik napsal:

> Původní zpráva ze dne 23.12.2014 od gatilo:

> Ono je dobré, když jsou samolepky se zaoblenými rohy. Řezací plotter
> funguje navíc tak, že namaluje návrh v grafice ve křivkách a přímo do
> toho se nějakou barvou (která není použitá v té grafice) namaluje
> obrys nebo čáry uvnitř (pro LEDky, knoflíky apod.) A ten plotter sám
> podle toho provede tisk i přesné řezání. Je to velmi komfortní a bez
> práce, nemůže se nikdo splést, že to ustřihne blbě.
Nebo muzes odelat navrh ve vrstvach, zvlast tisk a zvlast rez a pro
prislusnou operaci "zapnout" tu ci onu vrstvu. Ale to je vec
konkretniho softu, co ti dovoly a co ne.

> Já mám řezací plotter, který ale nemá tiskovou hlavu, tedy neumí tohle
> v jednom. Ale soft umí zpracovat ty čáry také, takže si na výtisku
> udělá značky. Tedy z tiskárny to vyleze se značkami. A plotter pak má
> snímač, takže si osahá papír, najde si tam značky, a provede přesné
> řezání podle předlohy. Lepší je samozřejmě ten "dva v jednom".
I rezaky bez optiky, jdou pozicovat na orezove znacky, jen je tam
misto cidla obsluha.
Dva samostatne stroje, nebo jeden kombinovany, oboje ma nejake vyhody
i nevyhody. Ale cloveka ktery si zadava "vyrobu samolepek" to nemusi
zajimat.