nalepky na pristroje

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Prosinec 23 17:36:25 CET 2014

Zdravim,

v tom pripade by nebylo zajimavejsi udelat nejake 3D 'logo' a vystiknout
na 3D printru?
Kdysi jsme podobne logo firmy lepili na skladane PC (trebaze to byla
'obyc' samolepka + nejaky vybouleny plast s cockoidnym efektem, bylo to
docela efektni) - v 3D to musi byt dojem o nekolik levelu vys.
Ale je mi jasne, ze to chce cas na navrh: samotne logo + font +
materialy (barva podkladu + barva loga + barva 'textu').

   Sam