OT - co jste si najezili? bylo: Re: OT - 3D tiskarna jeste pod stromecek

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Prosinec 21 16:53:34 CET 2014

Hmm, ja jsem zjistil, ze z elektra vicemene mam vsechno co bych tak mohl
potrebovat...takze z tohoto soudku nic.

Nicmene do muziky mi toho chybi jeste dost a mohu muzikantum doporucit
opravdu hodne univerzalni krabicku:

http://www.roland.com/products/en/MICRO_BR_BR-80/

prisla mi cca pred 14 dny a priznam se, ze jsem vahal zda to neni
zbytecny - musim rict, ze je to opravdu velmi velkej prinos co se tyka
hrani a cviceni - navic cemuz jsem skoro neveril, ze to bude realne
pouzitelne tak opravdu se na tom da nahrat osm stop a stahnout do PC az
64 stop (zaznam samozrejme jen dve stopy najednou). V ramci MTR rezimu
je k dispozici v podstate dospelej mixpult vcetne parametrickeho ekvalizeru.

Malokdy mi nadseni vydrzi, ale k tomuhle se opravdu vracim kazdy den - v
podstate jsem od te doby doma ani nezapnul velkej aparat.

Jedinej pruser jsou ty krizova tlacitka - jsou silene uzka, utopena a
jdou ztuha.

Jo a koupil jsem si k tomu vlastne v Lidlu sluchatka za 249Kc (meli same
silene barvy), ktere hrajou pomerne dost dobre - ty mohu take doporucit
- hrajou docela dost dobre i dole, coz se u tech levnych moc nevidi.

A dnes jsem to dorazil...konecne jsem si dal k PC male monitory (obsah
necele 2dm^3) - coz jsou predelane stare bedynky Blaupunkt - puvodni
repra jsem vypreparoval a osadil Monacor DT-28N a SPH-100C
http://www.cncnet.info/galery/basa/nearfield.jpg  (uz jsou zavesene
nalezato na polici)

RV