Re: OT - co jste si najezili? bylo: Re: OT - 3D tiskarna jeste pod stromecek

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Neděle Prosinec 21 16:28:28 CET 2014

Zdravím,

nechal jsem si vyrobit plošné spoje u Pragoboardu. Jeden jsem nestihl
dokončit, tak půjde do výroby až po Vánocích.
Plus elektronky 1SH24B a 1P24B.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 12. 2014 16:20:01
Předmět: OT - co jste si najezili? bylo: Re: OT - 3D tiskarna jeste pod
stromecek

"

Vzhledem k predvanocnimu klidu, ktery tu ted je si dovolim jiny OT - copak
hezkeho/zajimaveho  jste si letos najezili?

Ja si dopral osciloskop RIGOL DS1054Z.

Marek

(mailto:clexpert na clexpert.cz)>:"Ahoj,

omlouvám se za komerční OT, ale napadlo mě, že vám to řeknu přednostně
jako kamarádům, možná to někomu udělá radost.

Obvykle hodně moc nestíhám vyřizovat objednávky na 3D tiskárny a je tu
vždycky fronta... Ale trochu jsem máknul a stihnu do Vánoc vyrobit
ještě jednu 3D tiskárnu Rebel 2 navíc, resp. do rána bude sada hotová
a v noci nebo ráno ji dám na sklad - červená barva.

Pokud si chce někdo nadělit 3D tiskárnu pod stromeček a rozhodl se na
poslední chvíli, tak když si pospíšíte, ještě ji stihnu zítra (tedy v
pondělí) odeslat. Pak mám do konce roku zase nějaké rezervace, které
musím vyrobit, ale možná ještě tak dva kusy navíc stihnu mezi svátky.
To už by nebylo pod stromeček, ale ještě letos do nákladů.

Jo a vlastně zítra mi přijde na sklad letos úplně poslední Velleman
K8200, pokud by zde byl snad nějaký gurmán.

PS: Prosím odpovídejte mailem, ne do konference, ať nedostanu sprďáka
od admina, že to tu zanáším :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
web: http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz), e-mail: clexpert@
clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz),
Skype: callto://clexpert
"