no flame česká pošta

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 19 16:07:43 CET 2014

Zdravim,

no jestli to tak vyznelo, ze jsem setrilek, tak to se omlouvam.
Sepsal jsem si parametry, co mne zajimaji, vyhledal modely, ktere jse
splnovaly, prolezl reference a seskrtal seznam ... koukal jsem kde to
maji skladem u jak spolehliveho dodavatele a ano, posledni kriterium
bylo za jakou cenu (proc bych mel priplacet 30% za absolutne stejny
model?). S mall jsem predtim mel docela fajn zkusenosti (ano vyzvedaval
jsem si to sam, ale do sveho auto 2m vysokou lednicku proste nedam).
A kdyby mi nebyla dorazila smska, ze je na ceste, uz jsem mel vypsanou
objednavku v jinem obchode (trebaze o 15% vyssi cenu).

Ale jo usetrili jsme - do stare lednicky se nevejde tolik, takze na
svatky budeme varit a pect mene. Potraviny se v ni nekazi, jenom kdyby
ty antibiotika tam nezamrzala (ma problem s chlazenim, oprava uz
nejstoji za namahu)

:)

   Sam