no flame česká pošta

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Prosinec 19 13:22:57 CET 2014

Dne 19.12.2014 v 10:35 Miroslav Draxal napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Vím že se blíží svátky, pošta nestíhá. Jak dlouho podle regulí může ležet
> balíček na poště? Od pondělka mi leží na poště balíček a nechce se hnout.
> RR6016934380M
>
> Míra
>
> Ps. PPL neuměli poslat.

Minulý týden ve středu mě upozornili na poště v Táboře, že pokud podám balíčky
jako doporučené (2 ks), dojdou za týden. Trochu jsem na ně řval a opravdu -
hnuly se v pondělí. Usoudili jsme, že tracking obyčejných balíčků se zapisuje
vždy, kdy to převezme nějaký automat, takže předpokládáme, že v Malešicích mají
velký kout, kam celý týden hrnou podřadnou a levnou službu a o víkendu, kdy je
volněji, to pustí na kolotoč. Pravděpodobně nějaká optimalizace základních
služeb - přednost mají služby komerční - balík do ruky a balík na poštu.

https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=BX0575622807X

Standa