podruzny elektromer

Pátek Prosinec 19 13:55:13 CET 2014

Tak http://www.elektromery.com/index.php?action=tovar&id=278 v nedeli
objednan a v utery prisel (PPL na rozdil od posty asi funguje ;-) )
Ted jsem ho namontoval do rozvadece a asi OK.
Jen jsou mi divne ledky u L1,L2,L3 - L1 poblikava, ostatni spis sviti a
tak nejak mzouraji, spotreba je par stovek W predpokladam (lednicka,
zarovka a pocitac)
Nevite, co maji signalizovat?
Ta ledka vpravo sporadane obcas blikne, jak odpovida spotrebe.
Displej ma po zapojeni cool modre podsviceni, diky kteremu je citelny
podstatne hur, nez kdyz byl bez proudu jen na baterku... Kdo tohle modry
podsviceni vymejsli by zaslouzil po papuli...