Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 18 19:45:53 CET 2014

Z toho si nic nedělejte, já GNU/Linux používám už 15 let, a taky nic nevím :-)

zImage je kernel. Ale nezapomeňte přepsat i moduly jádra, jinak to nepoběží správně (po resetu)

A správně image není disk image, ale jen zabalené soubory které se mají nahrát/přepsat na bbb.

Ten návod je jasnější než popis registrů od TI. Ale to zase tolik neznamená :-).

Začal bych od:
Patching the Kernel

Pro neznámé příkazy si vyhledejte popis. Na Linuxovém stroji třeba man <příkaz>. Třeba:
man scp

Nebo to dejte do googlu, ono něco vypadne.

A nano je tam jen 3x, a to se jmény souborů, nemusíte ani hledat soubory, jen to zkopírujete.
Hmm, jen vám neporadím jak se v něm hledá .. jo, ctrl-w.
ctrl-g je nápověda.

Jen ke Qt.
Qt je opensource.
Qt má dvojí licencování; vlstně trojí GPL LGPL a komerční. https://qt-project.org/products/licensing

Vyberte si.

Já vím, že je svět Linuxu a tak podobně je pro windowsáky obtížně uchopitelný ale to já mám s woknama také. Dneska jsem
poprvé viděl 8čky a hledal jsem jak spustit příkazový řádek, vyskakovala na mě různá okna ... jsem se musel potupně
zeptat. A furt mě to nechtělo kopírovat označený text, až napotřetí mě došlo, že musím použít obě ruce a zmáčknout ctrl-c
a ctrl-v :-D.

Na druhou stranu, kde bychom (jako vývojáři) byly bez GNU softwaru. Určitě ho používáte a možná o tom ani nevíte :-)

ced