Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Čtvrtek Prosinec 18 18:58:43 CET 2014

Tak uz aspon vim, ze nic nevim... presunul jsem se na nizsi level badani ;-)
Ja ten linux snad nikdy nepochopim. Zakladni operace dle navodu teda
zvladam, nahrat image na kartu, nechat zapsat do Flash, ale rad bych ted
rozchodil LCD BB VIEW co k tomu mam, stahnul jsem image ktery by s tim
mel fungovat
http://www.element14.com/community/docs/DOC-67958?ICID=BBB-feature-viewpanel
a nasel snad navod jak na to
  http://www.element14.com/community/thread/31051/l/how-to-bb-view-on-latest-debian (predpokladam, ze diky tomu prvnimu linku se vyhnu build kroku...)
Ale to image neni image treba SD karty ale hromada souboru

  Volume in drive G is Local Data
  Volume Serial Number is 16D8-CAFC

  Directory of G:\_BeagleBone\Images\BB VIEW Debian Image

18. 12. 2014  18:51    <DIR>          .
18. 12. 2014  18:51    <DIR>          ..
10. 06. 2014  13:41            23˙798 am335x-boneblack-lcd4.dtb
10. 06. 2014  13:41            23˙798 am335x-boneblack-lcd7.dtb
10. 06. 2014  13:56            23˙798 am335x-boneblack.dtb
10. 06. 2014  13:53        35˙877˙027 kernel_modules.tar.gz
10. 06. 2014  13:41               564 xorg.conf
10. 06. 2014  13:47         4˙345˙280 zImage
                7 File(s)     40˙294˙265 bytes
                2 Dir(s)  30˙469˙496˙832 bytes free

A jediny co bych vedel jak a kam dat je zImage (doufam), to je asi
kernel, ne?

Prijde mi ten system stale jako hromada divnych souboru, kdyz jse o to
neco nastavit, je navod ve stylu nano xxxx a tam neco dopsat ale tech
souboru je milion a nechapu jak nekdo muze prijit na to, co kam dopsat...

Takze asi je na case sehnat nejakou knizku zaklady linuxu (ale neco
moderniho, s jednoduchym linuxem co byl pred 10 lety kdy jsem neco taky
zkousel uz to dnes asi nema moc spolecneho). Nejake doporuceni?

Na HDMI to funguje dobre, na adapter HDMI-VGA vubec, cimz jsem se taky
par hodin zabavil.

Az rozchodim GUI, zase se vratim k badani, jak napsat aplikaci.
Na tom Qt je mi podle poslednich info nesympaticke, ze je komercni nebo
je nejaka verze open source a free?