Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Středa Prosinec 17 22:04:04 CET 2014

> Kazdopadne asi teda budu potrebovat vytvorit pro BBB SD kartu se systemem
> na ktere bude distribuce s Qt vhodne verze, abych tam pak stahnul to qt-sdk
> vhodne verze?

V tehle fazi seznamovani s Linuxem bych úplně vynechal GUI.
Zkuste něco jednoduššího.. ale věřím, že uživatelům win tohle zní blbě..

Ale jinak qt-sdk bude myslím součástí už vaší distribuce - u mě v ubuntu je:

jose na srv.contoso.net:~$ apt-cache search qt | grep sdk
kdesdk-scripts - scripts and data files for development
kdesdk-strigi-plugins - software development file format plugins for Strigi
Desktop Search
qt-sdk - Complete Qt Software Development Kit
ubuntu-sdk - Ubuntu SDK
jose na srv.contoso.net:~$