Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Prosinec 17 21:44:29 CET 2014

On Wed, Dec 17, 2014 at 09:06:48PM +0100, Petr Labaj wrote:
> Binární kompatibilita na Linuxu skutečně není tak hladká jako na Windows.
> Tam to ani jinak nejde, když všechno máte jen v binárních black-boxech.
> Nicméně ani na tom Linuxu to není taková tragédie. Klidně zkuste stáhnout
> to novější Ubuntu, šance je slušná.
> V tom návodu není zmíněná verze 10.04, ale 12.04 (pokud tedy mluvíme
> o tom samém).
>
> PL

Ono holt v linuxu plati trochu jine zvyklosti. Napr. ja osobne
velmi nerad instaluji nejake binarni bloby. Jsem zvykly tak 95% vsech
programu instalovat pres moji distribuci linuxu. Vetsina z toho zbytku,
co v distribuci neni, si proste zkompiluji ze zdrojovych kodu.

Takze pokud pab Buchta hleda IDE pro linux, velmi bych doporucil
takove, ktere uz je v nektere z distribuci; pripadne, ktere se nejak
jednodusse da zkompilovat ze zdrojovych kodu.

P.T.