Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Prosinec 17 21:22:42 CET 2014

Takže z toho se dá soudit, že tam už máte nějakou verzi UBUNTU. Zkusil
jste napsat sudo apt-get install qt-sdk ?
Ty návody na webu jsou většinou o tom, jak nainstalovat nějakou
specifickou verzi, nejlépe tu nejnovější, což je zbytečné úsilí pro
začátečníka.
Creator, pokud v balíku není, nepotřebujete. Prostě si stejnou (major)
verzi nainstalujte na PC a tvořte. Pak si zdrojáky přeneste do BB,
udělejte qmake, make a uvidíte, kde je problém.

Mrazík