moderni keraniky ve spinanych zdrojich

Středa Prosinec 17 01:34:31 CET 2014

První co mě napadlo, k čemu by to bylo ta těhle kmitočtech dobré. Pokud
vím, parametrické zesilovače se dělaly na satelitním pásmu když na to
ještě nebyly tranzistory. Ale pak jsem si vzpomněl, jak se tady probíral
blikač složený z přesytek a na dráze se to používá, protože na tom nemá
co odejít. Takže aplikace se může najít asi pro cokoliv.
Anděl