moderni keraniky ve spinanych zdrojich

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 16 09:47:04 CET 2014

teraz informacie o tom hejtmanovi, alebo kondenztatoroch?

Nemyslim si ze by sa informacia nesirila. Nie je to nic tajne a
parametre roznych dielektrik kondenzatorov su su zname uz desatrocia.
Dokonca my sme sa o tom ucili uz na priemyslovke a to je peknych 25
rokov dozadu (smarja!). Uz si nepamatam ci to bolo explicitne povedane
ze niektore typy kondenzatorov menia kapacitu s napatim/teplotou, alebo
ci to bolo na materialoch a hovorilo sa len o dielektriku a uz sa mi
spojenie s aplikaciou v kondenzatoroch urobilo samo.

Myslim ze problem je v tom ze ste si z toho prudu informacii len
nevybrali prave tento detail a bolo ho potreba naservirovat na zlatom
podnose, predzuvany a spracovany. Bud vo forme AN, alebo vlakna na
HW-news. Teraz si to uz budete pamatat navzdy :-)

b.