moderni keraniky ve spinanych zdrojich

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 16 03:03:53 CET 2014

 16.12.2014, 2:42:01

Ja to vubec ironicky nemyslel. Sam se sebou bych byl velmi spokojeny,
kdyby me znalosti zaostavaly za panem Williemsem o pouhych 14 roku.
Pokud to ironicky vyznelo, pak se timto vsem okresnim hejtmanum
omlouvam.

Slo mi spise o to, abych poukazal na pomalost, s jakou se prinejmensim
nektere informace siri.
Na informacni dalnici je tahle vec nejpozdej od publikovani
zmineneho AN, presto se do povedomi sirsi odborne verejnosti, ( kam
mam tu drzost pocitat i sebe) dostava IMHO v cca poslednich 2 letech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz