Re: [OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 12 20:06:35 CET 2014

Původní zpráva ze dne 12.12.2014 od Petr Labaj:

> Asi jsem dnes mimořádně natvrdlý, ale přece pro Vás je plnění do
> zahraničí spíš mínus, protože je s tím pruda. Kdybyste své
> výrobky/služby dodával plátcům DPH tady, tak budete mít stejný
> příjem z odpočtu, a navíc Vám odpadne pracnost toho zahraničního
> účtování.

Jaký příjem z odpočtu? Proč plátce DPH řeší nějaký odpočet? Prostě pro
mě jako plátce je důležitá cena bez DPH, samotné DPH mě absolutně
nezajímá, to platí koncový zákazník.

V čem jsou prosím dodávky do zahraničí pruda?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem