[OT] OSVČ daně paušál, plátce DPH

Pátek Prosinec 12 18:58:29 CET 2014

Záleží na tom, jestli děláte víc pro firmy co jsou plátci DPH, nebo pro
neplátce (pro lidi, případně pro lékaře - taky nejsou plátci). Pro
neplátce najednou budete o DPH dražší, plátci si to odečtou a není co
řešit. Ze všeho co na firmu koupíte, se vám DPH vrátí - mě aspoň
manželka tvrdí, že se mi to vyplatí. Budete mít víc papírování. Zatím co
účetnictví neděláte (máte paušál), stejně si musíte účtenky schovávat a
počítat kvůli DPH. Pokud tohle za vás dělá manželka, jste v pohodě :-)
Anděl