Zvuk sireny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 11 10:33:13 CET 2014

On Thu, 11 Dec 2014, Pavel Troller wrote:

>  no, pokud takový standard existuje, tak se buď v čase mění, nebo se na něj
> kašle. U sirény bylo důležité i to, jak se zvuk vyvíjí v čase - napřed stoupá,
> pak setrvává a pak zase klesá. A nové mluvicí sirény v Praze mají "stoupací"
> fázi značně zredukovanou a "klesací" chybí úplně - siréna prostě utne, z té

Trochu mimo tema - projizdel jsem vesnici/malomestem, prvni streda
v mesici, poledne a zacala jecet sirena (pravidelna zkouska siren).

V aute ktere tlumi zvuk to bylo mnhohem hlasitejsi nez sireny sanitky
ci hasicu, lidi na chodniku nemohli jit a museli si rukama zacpavat usi.

Je vubec mozne provozovat neco takoveho ?