Zvuk sireny

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 11 10:02:24 CET 2014

Zdravím,
  no, pokud takový standard existuje, tak se buď v čase mění, nebo se na něj
kašle. U sirény bylo důležité i to, jak se zvuk vyvíjí v čase - napřed stoupá,
pak setrvává a pak zase klesá. A nové mluvicí sirény v Praze mají "stoupací"
fázi značně zredukovanou a "klesací" chybí úplně - siréna prostě utne, z té
setrvalé fáze úplně naráz ztichne. Napřed jsem si myslel, že to je chyba a
že se siréna spálila v půli produkce, ale příští měsíc udělala to samé a pak
zas, a tak mne to už nechává klidným.
  Zdraví Pavel